Ben je ergens ontevreden over? Dan is de snelste manier om dit te bespreken met je hulpverlener.

Stap 1 Hulpverlener

Je bespreekt met je hulpverlener of begeleider waar je ontevreden over bent en wat je veranderd wilt hebben. Je hulpverlener bekijkt samen met jou of er iets aan gedaan kan worden.

 

Stap 2 Bemiddelaar

De bemiddelaar of klachtenfunctionaris is te bereiken via het klachtensecretariaat.

Telefoon 020 5400505 E-mail klachtensecretariaat@levvel.nl

 

Stap 3 Klachtencommissie

Heeft een gesprek met je hulpverlener of bemiddelaar niet geholpen? Dan kun je met klacht naar de onafhankelijke klachtencommissie. Je kunt ook direct contact opnemen met de klachtencommissie. Het klachtensecretariaat vraagt wel altijd aan je of bemiddeling mogelijk is.

De leden van de klachtencommissie zijn onafhankelijk en werken niet bij Levvel5 of Levvel. Zij zijn onpartijdig en hebben een geheimhoudingsplicht.

 

Een klacht indienen

Je kunt mondeling of schriftelijk je klacht indienen bij het klachtensecretariaat. Vermeld daarbij:

  • De datum waarop je je klacht indient
  • Gegevens van jou of je kind
  • De naam van de hulpverlener of afdeling tegen wie de klacht is
  • Beschrijving van de klacht

 

Contactgegevens Klachtensecretariaat:

Levvel5

t.a.v Klachtensecretariaat

Postbus 75450

1070 AL Amsterdam

Telefoon 020 5400505

E-mail klachtensecretariaat@levvel.nl

 

Klachtenregeling

Download hier de klachtenregeling

Scroll naar boven